מצברים איכותיים

מצברים במחיר ללא תחרות

הרכב שלכם אינו מניע? אם כן, הסבירות שמדובר בתקלה במצבר גבוהה מאד. תיתכן כמובן גם תקלה מסוג אחר, אולם במרבית המקרים, רכב שאיננו מתניע מעיד על בעיה במצבר. אז מה עושים? במקרה כזה ישנן שתי אפשרויות: ייתכן שהמצבר שלכם התרוקן לחלוטין ויש צורך למלא אותו מחדש. אפשרות אחרת היא כי יתכן שהמצבר שברשותכם תקול, משמע – יש להחליפו באחד חדש. במצברי שלו תמצאו מגוון של מצברים המותאמים לכל סוגי הרכבים והאופנועים. מצברים אלה מוצעים לכם במחירים אטרקטיביים במיוחד, נוחים ומשתלמים.

החלפת מצבר תקול במצבר חדש, איכותי ואמין

הרכב שלכם איננו יכול לנסוע ללא מצבר תקין. כדי שלא תוציאו על החלפתו באחד חדש סכומי כסף גבוהים, מוצעים לכם מצברים במבצע, המיוצרים על ידי מיטב החברות המובילות בשוק כיום. מדובר במצברים איכותיים, חזקים ועמידים מאד, שיוכלו לשרת אתכם במשך שנים. מצברים במבצע של מצברי שלו כוללים גם 12 חודשי אחריות ואפשר לקבל אותם ישירות עד הבית. מתגוררים בתל אביב או בסביבתה? בפתח תקווה או אולי בראשון לציון או ברחובות? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את סוג המצבר הנדרש לכם, ואנחנו במצברי שלו נדאג להביא אותו אל הכתובת שמסרתם לנו.

מצברים איכותיים במחירים מצוינים

אתם יכולים לבחור במצברים יד שנייה, אבל למה שלא תשקיעו באחד חדש, טוב יותר? כאשר מחיר המצבר זול כל כך, זהו ללא ספק הפתרון המתאים. במצברי שלו, חברה שהוקמה בשנת 1978, מתמחים בשיווק מצברים של חברות מובילות ומעמידים לרשותו של הלקוח צוות מקצועי ומיומן מאד שיעזור בבחירת המצבר. מחירי המצברים המוצעים על ידי החברה הם בין הזולים ביותר שאפשר למצוא כיום בארץ, והשירות – ללא פשרות. אחד היתרונות בהזמנת המצברים ממצברי שלו הוא הניסיון הרב של החברה בתחום והכרות הצוות עם המוצרים השונים, לרבות החדשים ביותר המוצעים כיום. הלקוח יכול לבחור את סוג המצבר בו הוא מעוניין מתוך מבחר מצברים במבצע, מה שהופך את הרכישה לזולה.

המצברים במבצע הם מצברים אמינים באיכות גבוהה. המצברים יאפשרו לכם ליהנות מנסיעה ממושכת ללא כל דאגה, ויחזיקו מעמד במשך זמן רב. בין אם אתם רוצים להתקין מצבר חדש שמוצע במבצע או כל מצבר אחר, מובטח לכם שירות אישי בהתאמה מלאה. במצברי שלו איננו מתפשרים על האיכות, ואנו מעמידים לרשותכם את מיטב המומחים בתחום. לכל רכב או קטנוע יימצא הפתרון שיאפשר לכם לשוב לנהוג, וליהנות מהרכב שלכם ללא דאגות מיותרות.

רוצים להחליף את המצבר הישן של הרכב שלכם במצבר חדש? התקשרו אלינו, למצברי שלו, לטלפון 03-6878355 או 052-5517000. אם אתם מתגוררים באזור רחובות – לטלפון 08-8582028. אנחנו נדאג לשלוח לכם מצבר באיכות מצוינת ובמחיר חסר תקדים.

מצבר שמוצע לכם כחלק מהמבצעים הרבים שלנו, מבצעים לטובת לקוחות חדשים וגם וותיקים. אז אל תהססו – התקשרו. נשמח לעמוד לרשותכם.