מצברים עד הבית

זה קרה וקורה כמעט לכל בעל רכב: פתאום, ובדיוק ברגע שממהרים לעבודה או לפגישה חשובה בבוקר, הרכב אינו מתניע. בדיקה מהירה מגלה שהמצטבר התרוקן וכי לא ניתן להמשיך לנהוג. השלב הזה מלחיץ מאד, אך אם יודעים שהוא צפוי לקרות, אפשר להיערך אליו נכונה. חשוב לדאוג לתקינותו של מצבר הרכב, וחשוב עוד יותר לוודא שלא שוכחים את אורות הרכב דולקים במהלך היום או הלילה, כאשר הרכב אינו נוסע. אולם, מה עושים במקרה בו חלה תקלה במצבר? ומה עושים במצב בו גם אם מחברים את הרכב לרכב אחר לא ניתן למלא את המצבר? בדיוק למצבים אלה מוצע לכם שירות מיוחד – מצברים עד הבית

מה כולל השירות?

שירות זה מאפשר לכם ליהנות מפתרון מלא ברגעי חירום, ברגעים בהם אתם זקוקים למענה מתאים המוצע על ידי המקצוענים בתחום. מצברי שלו מתמחים במכירת מצברים המתאימים לכל סוגי הרכב ולכל סוגי הקטנועים – מצברים איכותיים, חזקים ועמידים מאד. המצברים מיוצרים על ידי כמה מהחברות המובילות בתחום זה, כמו חברת וולטא וחברת שנפ, ומוצעים ללקוח במחיר נוח ואטרקטיבי במיוחד. גולת הכותרת היא האפשרות לקבל את המצבר עד הבית, ללא המתנה ארוכה.

אין זה משנה היכן באזור המרכז אתם מתגוררים – מצברי שלו יגיעו אליכם, ישירות עד הבית, ויעזרו לכם להתמודד עם התקלה. את המצבר התקול שברשותכם תוכלו להחליף במצבר חדש ואיכותי יותר, ולהמשיך בנסיעה שלכם לכל יעד שתרצו. גם אם נתקעתם באמצע מקום נידח במרכז, כזה שאינכם יודעים אפילו את שמו, אינכם צריכים לדאוג לדבר. שירות מצברים עד הבית של מצברי שלו הוא הפתרון המתאים לכם ביותר.

שילוב בין מקצועיות לאיכות

חברת מצברי שלו הוקמה בשנת 1978, ומאז מספקת את שירותיה להמוני לקוחות מרוצים. החברה מציעה שירותי מצברים עד הבית לכל אלה הזקוקים למצבר חדש במקום התקול ומחפשים מענה מהיר ומקצועי. החברה שמה דגש רב על איכות ללא פשרות ועל מחיר הוגן ללקוח. לאור ניסיונה הרב מאד בתחום זה, מספקת החברה ללקוחות החברה את המצברים הטובים ביותר המוצעים כיום: מצברים יד ראשונה וללא פערי תיווך. מדובר במגוון רחב של מצברים, מצברי 46 אמפר עד 96 אמפר. המצבר מותאם ישירות לסוג הרכב וגם לצרכיו והוא מותקן על ידי נציגי החברה, הדואגים להביא אותו ישירות אל הלקוח בזמנים הנוחים לו, שנקבעו מראש. מהשירות הייחודי של מצברי שלו, מצברים עד הבית, יכולים ליהנות תושבי תל אביב, גבעתיים, רמת גן, ראשון לציון, חולון, בת ים, פתח תקווה וגם רחובות והסביבה.

נתקעתם באמצע הדרך והרכב שלכם אינו מתניע? המצבר שלכם התקלקל ואתם זקוקים למצבר חדש? צרו קשר בטלפון 03-6878355 או 052-5517000. אם אתם נמצאים באזור רחובות – בטלפון 08-8582028.

כי מצברי שלו הם הפתרון עבורכם – שילוב בין מקצועיות לאיכות.